Hamileliğimin 20.haftasından beri bebeğim hep 3 4 hafta kadar önde gidiyordu kilo olarak. İlk dogumum da normal oldugu için doktorumla sürekli istişare ediyorduk. Sezeryan istemiyordum. Ama böyle giderse bebeğin kilosundan ötürü de normal yapamicam gibi duruyordu.. 34 haftalıkken kanala inmişti bile oğlum doktorum 37 ye kadar yatmamı erken dogum riskini azaltmamı söylemişti. Öyle de yaptım. 36 haftalıkken bebeğimin yine iri oldugunu haftaya hazırlıklı gelmemi söyledi doktorum. Bu arada hiç açılma da yoktu. Platese oturmamı belirli egzersizleri yapmamı söyledi. Dediği gibi yaptım. 37+5 de kontrol için gittiğim de hala hiç açılma olmadığını söyledi. Kilosu 3890 görünüyordu ve haftaya gelirsen muhtemelen 4 ü gececeği için sezeryan olursun suni sancı verelim baslatayım dogumu dedi kabul ettik yatışım yapıldı. Hala sıfır açıklık bu arada. Saat 10 bucuk gibi hastaneye yattım suni takıldı saat 3 gibi suyum kendiliğinden Bi an da gelmeye basladı. Hastanede ki ebem Allah ondan razı olsun öyle güzel ilgilendi ki sırt masajları, ılık duş agrımı hafifletmek için elinden geleni yaptı. Saat 3 den aksam 7 ye kadar 3 cm açıklık ancak oluştu Bi türlü açılma olmuyordu ama dogum sancısı da çekiyordum Bi yandan. Doktorum geldi Bi ilaç söyledi ve suni sancı serumunun içine enjekte ettiler ondan sonra 2 saat içinde 6 cm açıldı ve 9 cm le aksam saat 9 da dogum masasına aldılar beni. 2 kere ıkınma da dogurdum yavrumu. Sancı uzun surdu ama dogumumu 7 dakika da yapmış oldum 🤭 hiç kolay değil güzel anneler kolay desek yalan olur ama Allah sabrını ve kuvvetini veriyor. Hele o dogdugu an hersey bitiyor. Şuan yanımda mis gibi kokusuyla uyuyor bebeğim. Rabbim bütün hamilelere kolay dogumlar nasip etsin inşallah sizlerde yavrularınıza sağ salim kavuşun. Ve anne olmak için çabalayan bütün kadınlara bu eşsiz duyguyu tattırsın Rabbim 🙏💕