BusraAydogan14 Arkadaşlar merhaba.. 2 gündür kasiklarimda ağrı hissediyorum 8+2 günlük hamileyim bazen çok şiddetli bir ağrı hareket ederken falan ağrıyor böyle bir şey yasayan var mı ?
kr1907 P BusraAydogan14 eğer kanama VS yok ise problem yapma ben doktora bile gittim birşey yok diyip gönderiyor yerleşme Rahimdeki değişiklik vücudumuzu aşırı şuan dinlememiz hepsi etken çok ağrı olmazsa dinlen geçiyor Allah korusun kanama olursa doktora gidersin ama hepimiz aynı başlıkları açtık emin olabilirsin
BusraAydogan14 kr1907 Kanamam yok çok şükür tuhaf bi ağrı gibi geldi kasiklarim aşağıya düşecekmiş gibi geldi. Teşekkür ederim aydınlattığınız için, 😊