Nesiii Kızlar 19+4 haftalığım amniyon sıvısının fazlalığı farkettti doktor çok önemli olmayabilir genel vücut yapısı iyi dedi detaylı ultrAsona gidicem varmı yaşayan biraz tedirgin oldum
Fatmanurozgr Nesiii Bende Detaylı Ultrasona Gittigimde Fazla Oldgunu sınırda oldgnu söylemsti doktor şeker yüklemsni tavsiye ediyorum dedi sonra kendi doktoruma götrdm soncları doktorum kavun karpuz bunlar suyu yükseltyo cogunlkla demstı bende o ara cok yiyodum cikolata tatlı syler biraz bu tarz seylere dikkat et demsti 1 ay sonra gittgmde düzelmsti norml seviyedeydi ama tedbr amclı düsük ml dn seker yüklemesi yapıldı hic bi sıkıntı cıkmadı çok şükür 🤗
Samnur Nesiii ben de 19 haftalık hamileyim banada fazlalık var dedi doktor. Bende çok korktum detaylıya gir sonrasında şeker yüklemesi yaparız dedi doktor. Kavun karpuz ve meyveden yükseliyormuymuş bende bırakayım yemeyi.
Bdjd Nesiii hamilelik sekerini konturol etdimi doktor ondan oluyor tatliyi karpuzu hamur islerine ara ver biraz
espalp Nesiii benim de 21’de fazlaydı ayrıntılıda gördüler. 29’da normale döndü. O zaman bahardı kavun karpuz da yoktu benim ondan olmadı. Şekerden şüphelendiler o da sadece sınırda çıktı. Yediklerime dikkat edip hareketimi arttırdım bana iyi geldi
Nesiii Fatmanurozgr bende çok karpuz kavun meyve tüketiyorum yalan değil inş düzelir tırsmadım desem yalan olur ama doktor çok önemli olmayabilir korkma dedi
Fatmanurozgr Nesiii Samnur Benm Doktorum Özellikle Karpuz Kavun Suyu Yükseltyo Tatlı ve Sekerli Yiyecekler bunlara dikkat et cok degl tadmlk ye dedi öle de yaptm 1 ay sonra norml seviyeye dönmüstü
Banaz espalp cnm bendede sınırda cıktı şeker sizin aç tok kaç çıktı yediğmize dikkat edersek düzeliyormu ?
espalp Banaz 75’lik içtim. Açlık 85, 1.tokluk 175, 2.tokluk 165 çıktı. Sadece 2.tokluk 150 olmalıymış. Yediklerime zaten dikkat ediyordum devam ettim dikkat etmeye 29’da normale dönmüş suyum 🙏🏻
Banaz Kızlar d espalp Anladım bende cok meyve yiyordum ondan oldu galiba benimde ikinci kac şekerim yüksekti canım. Dogumdan sonra şeker olurmu gene acaba en cok korkumda bu
espalp Banaz benim arkadaşımın gebelik şekeri vardı 1 Temmuz’da doğum yaptı. 1 gün sonra şekeri hamilelik öncesine döndü. Ama kız insülin vuruluyordu sürekli diyet yapıyordu 🙏🏻 Dikkat edersek atlatırız inşallah hepsini🙏🏻
Banaz espalp inşallah canım öyle olur ünsanın moreli bozuluyor valla şeker hastalığı cok zor bir hastalık. Allahım yardımcımız olsun🤲🏻