Gulmira Mrb canlarim dun akşamdan beri çok kotuyum üşütmüşüm başimda çok ağriyor problemler bitmedi gitti yaaa😥😥 bi bu eksikti
Dlktpl Gulmira bende grıbım 3 gündür cnm atesımde cıkıyor bas agrısı oksuruk amam vatsa da cıkmazsa dıye gıtmedım dr a
Tubasim Gulmira ben adet oldum çok şükür. Adet olamayınca her belirtiyi hamileliğe bağlıyordum. Adet olunca rahatlayakaldım😂 inşallah gebeliktendir gribin canım ne diyelim bekleyip görelim 🤩
Gulmira Hamilelik belirtisi ola bilirmi diye düşünmedimde deyil ama hiç umidim yok bu seferde kendimi sevindirıyorum işte 😥😥
Gulmira Dlktpl geçmiş olsun canö inşallah çabuk iyleşirsin afedersin ama benim burdumdan su akiyor resmen