tazeg-ebe kesinlikle öyle canım .Almanya da yaşıyorum ve burda son 10 -12 haftaya girdiğinde kontrolle gittiğin zaman bile ilk önce ebe ile görüşüyorsun ilk kontollerini o yapıyor vajinal kontrolü ve stg kontrollerini de.Doktor da ultrason kısmıyla ilgileniyor.Doğum zamanı geldiğinde doktor doğuma girmiyor ebeler doğumu yaptırıyorlar ve riskli bir durum varsa o zaman doktor geliyor eğer herşey yolunda gidiyorsa doktor en son dikil atılması gerekiyorsa o zaman geliyor ve son kontrolleri yapıyor.
doğum gerçekleşip eve çıktıktan sonra da 10 hafta boyunca ebeniz eve haftada bir kere gelip bebeğin kontrollerini yapıyor yıkama bebeği tutuş sekli alt değiştirme göbek bağı düşünce neler yapılması gerekiyor bebekle alakalı aklınıza gelebilecek herşeyde destek oluyorlar ve bunu sigortanız karşılıyor.Bu sayede yeni anne olmuş birisi olarak bi nebzede olsa o süreç rahat geçiyor