Benibirakma en iyisini yapmışsın. Hastanedeki psikoloji berbat oluyor, hele ki devlet hastanesiyse. Evinde sevdiklerinle birlikte sancı çekmek en güzeli, suyun gelmediği sürece sıkıntı olmaz. Ama çok da bekleme sancıların sıklaşınca çoğalınca git. Allah yardımcın olsun