İyi günler hanımlar ben klomen ve çatlatma iğnesi kullandım bu ay adetime daha var. Ve pcoluyum 1 senelik evliyim. Mayıs ayında sadece klomen kullanmıştım ve kimyasal gebelik oldu. Çatlatma iğnesinin 7. Günü bugün göğüs uclarim cok açıyor gebelik belirtisi olamaz demi ☹️☹️