Paapaatyaa Arkadslar regl olacak gibi agrim var . Dogum belirtisi olabilir mi . 37+2 yiz birden geldi agri . Belim de ağrıyor
ekara Paapaatyaa belirtiside olabilir veya yorgunluktanda olabilir. Uyumaya çalışın uyuyamayacak kadar ağrınız oluyorsa doğum sancısı olabilir
burhanaltintop Bende de oluyor sık sık ama doğum sancısı değil sanırım çünkü sıklıkla oluyo bende geciyo sonra
Mutluhamis burhanaltintop daha orijinal bir kullanıcı adı olamazdı her gördüğümde yazılarınızı gülüyorum 😁