Merhaba arkadaşlar yüce rabbime şükürler olsun ki mucizemiz artık kollarımızda. Tam 38. Haftamızda oğlumuza kavuştuk nasıl mı oldu gelelim o kısma 23 temmuz gecesi sancım oldu 1 saat kadar sürdü eşimle hastaneye gidip gitmemek arasında kaldık doktorumuza mesaj attık ardından sancılar hafifleyince uykuya dalmışım sabah doktorum bugun gel diye mesaj atmış 24 temmuz günü saat 16.00 da hastanedeydik nst de sancım göründü ve 2 cm açıklığım vardı doktor doğumun başlamış yatıracağız dedi ilk gebeliğimdi hem heyecanlı hemde tedirgindim epidural isteyip istemediğimi sordu emin olmayaraktan istiyorum dedim saat 5 de yatışımı yaptık herhangi bi sancı ağrı hissetmiyordum gayet iyiydim saat 7 den sonra ufak ufak sancılarım başladı giderek artan sancılarla akşam saat 9 dan sabaha karşı 4.30 kadar sancı çektim öyle insanların anlatmasıyla olmuyormuş gerçekten doğum çok başkaymış o son saatlerdeki sancılar kurtarın beni diye yalvarıyorsunuz resmen.10 cm açıklığı kadar bekledik bebeğin geldiğini anlıyorsun zaten hemen ebem geldi doktorumu aradık apar topar doğumhaneye doktorun gelmesiyle inanin 10 dk da doğum gerçekleşiyor çok başka bi duygu bebek doğana kadar çok çekiyorsunuz ama o geldiği anki rahatlama kesinlikle çok başka herşeyi unutuyorsun şükürlerle dolup taşıyor insan epidural almadan normal doğumla bebeğimi kucağıma aldık çok çektim ama sorsalar tekrardan normal doğum yaparım anlatırken bile o anları yaşadım resmen Rabbime sonsuz şükürler bu duyguları bizlere yaşattığı için herkese hayırlı doğumlar diliyorum rabbim herkesin yardımcısı olsun ( biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ☺️)