dün beni o kadar çok korkuttu ki ilk gittiğim hastane zaten o alttan muayene sonrası ben şoka girip doğurmam daha çok erken diye krize girmişim. nstde sancım baya çıktı zübeyde hanımda doktor gözümün içine bakıyor yat diye ama refakatçiye izin yok diye yapamadım eşimsiz yapamam tek başıma kafayı yerim tüm gece hastanede diye. gece ağrım oldu ama idare ettim eşim sağolsun 6 ya kadar uyumadı çantamı falan hazırlamış bişey olursa direkt çıkalım diye de uyumadım seni bekledim diyo 😂 ama kasılmalarım hala var korkuyorum açıkcası 36 haftadayım ama yapamam daha kendim bile hazır değilim ve korkuyorum bişey olursa diye. çok erken inşallah açılmam ilerlememiştir. Yani şuanlık doğurmadım,ama doktor yarın da doğurabilirsin 1 hafta sonra da dedi, bakalım 🤔