Esrabatman İyi Günler bayanlar 🤗 ben lohusa sabahlığı ve bebeğim için de kanatlı zıbın takımı yaptırmak istiyorum internette baktığım bir kaç site var ama çok pahalılar aranızda yaptıran memnun kalan varsa yardımcı olabilir mi 🙄
Duyguxx Esrabatman kanatlı ve isimli hastane çıkışı ben yaptırdım 160 tl 10 parça. Stilbebektasarim sayfası instagramda 🌸