@nes9 evet sata gore dogum tarihi veriliyor biliyorum. Mutlu olduğum bir durum yok yani. Yani olsa da genel olarak mutluyum çok şükür hayırlısıyla sonlara geliyoruz😊🙏🙏🙏💙🧿 lakin bende kan pıhtılaşması var. Allah biliyor ya onun için içimden geçen küveze girmeyeceği ilk gün doğması🙏🙏🙏 tedirgin oluyorum çünkü😖