Sisi evet canım 5haftalıkken gittiğimde diğer türlü bakılsın istemedim bebeğim daha çok küçük zararı olma ihtimaline karşı doktorda bencede bekleyelim dedi zaten. Hiç acelesi yok 10 gün sonra gittim duydum şükür ama herkesin aynı zamanda duyulcak diye birşey yok hiç korkma. Benim ilk düşük olunca bunda çok stres oluyorum😳