Edaaks Kadriye-melek1 Çok iyi 🥰 Mide bulantısı,halsizlik vs herşey çoktan bitti.. hareketlerini ilk tekmesini hissediyoruz. Bence şuan güzel dönemi 😏
Ezgimrt1 Kadriye-melek1 aç olduğumu hissedeyim 15 dakika içince yemezsem baygınlık hissi geliyor ☹️ Hala bulantılarım var kusma bitti çok şükür ama migdem sürekli ağzımda geziyorum 😔😔 birde lahaboda oturup kalkarken bazen karnıma kramp giriyor sizde de var mı ?
Betul3535 Kadriye-melek1 bulantılar azaldı ama daha bitmedi iştahımın açılmasını bekliyorum ve artık hissetmeye başladım ya siz ?
Hardcandy 16.hafta benm her yemek sonrasi tansiyonum dusuo yahu,yada sekerim anlayamiyorum gozum karariyor,ama acken iyiyim cok ilginc! Yasayan varmi 🙄
Ezgimrt1 Hardcandy bende de oluyor bazen ama çoğunluklu yemeği 15 dakika geç kalırsam baygınlık hissi geliyor
melikeyakisikli Kadriye-melek1 17+5 olduk karnımın içini biri yırtıyor sanırım büyüyor bebiş onun dışında çok şükür 🥰🙏🏻
Kadriye-melek1 Biz 17 +1 olduk bugün sanki içerden birisi çimdikliyor beni . Bulantı ilacına hala devam ediyorum özellikle akşam saatleri çok bulanıyor sebebini bilmiyorum . İlacı içmesem kusacagım biliyorum . Açlık hissedince hemen yemezsem yığılacakmışım gibi ve bana sinir geliyor yemediğim her dakka 😂 su an tek duam hepimizin bulantıları tez elden geçsin istediklerimizi yiyelim . Tiksinmeden
Kadriye-melek1 Zeynep1080 sadece bi çimdiklenme hissi var bende aniden acı veriyor girip cıkıyor gece falan da oluyor öyle bi his yok mu
Kadriye-melek1 Zeynepmum ama normal bi kaç kilo almak dedi doktor normal gidiyoruz bence bende 1 buçuk kilo aldım
Akademisyenanne Kadriye-melek1 17 haftaliz. Hic bulantim, kusmam olmadi. Cok sukur rahat geciyor gebelik. Kiz bekliyoruz. Arada bir mide yanmasi oluyor. O kadar olsun😊 hareketlerini hissedemedim henuz
melikeyakisikli Betul3535 hareketlerini erken hissetmeye başlamışsın ondan sordum canım bende 17+5 im ilk defa bugün bişiler hissettim oda net değil daha böyle bişi kayıyor gibi kelebek kanat çırpıyo gibi