Merhabalar öncelikle zamanınızı aldığım için kusura bakmayın. Doğuştan Trombositlerim düşük 28 haftalık hamileyim doktorumla henüz doğumumu konuşamadım. Benım gibi trombositleri düşük olan hamile bayanlar acaba hangi Doğum şeklini seçti merak ediyorum bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim şimdiden herkese iyi günler 😇☘️