Paapaatyaa Arkadaslar benim gibi olan var mi 37+2 gunluguz rahatim bir sikinti yok asagiua dogru baski vardi suan o da yok midem agirirdi oda yok hareketi gayet düzenli ve ıyi sadece sık idrara çıkıyoruz .
Buharaa Paapaatyaa bende 3 gun sonra 37 olucam hic rahatlamadim 😅 ellerim ayaklarım şişti hareketlerim iyice zorlaştı bası aşağıda dedigin gibi sık idrara cikma önceki haftalarda daha rahattım 🙈
Deletedmom0333 Paapaatyaa canım bebek asagı dusmüştür doguma hazırlanıyordur artık haftan ılerlemiş oda zaten üst kısımda boşluk olusturdugu ıcın rahatlık olusturmuştur
CicekGirayBysl Paapaatyaa bende 37+2 yim ağlıyorum sancılardan agrılardan uyuyamamaktan.. şanslısın o zman
Kaderbala Paapaatyaa Bende geçen haftaya kadar cekecegimi çektim bu hafta 37 olduk nasıl rahatım iki gündür gece uyuyorum bile şaşırtıcı 😂
CicekGirayBysl Paapaatyaa daha zamanı vardır bebegin gelmesine canım ne güzel rahat geçiriyorsun keşke bende rahat geçirebilsem