Arkadaşlar 9 aylık evliyim balayında Kapadokyaya gitmiştik. Bu benım son tatilim. Bayramda memlekete gitmek istiyorum. Arabamız var zaten süreklı bır yerlere gidiyoruz ama bebek ufak oldugundan herkes korkuyor. Ben korkmuyorum siz ne düşünüyorsunuz. Son tatilim. Çocuktan sonra uzun süre bir yere çıkamycam.