Sedaerol En çok ekşi yiyorum da diyemiyorum tatlı da. Bazen aşırı derecede turşu yiyorum ama üstüne meyve suyu içmek istiyorum. Bazen limonlu yiyecekler istiyorum bazense tatlılar. 11+3
Mavilianne Sedaerol Yediklerinle bebeğinin cinsiyetinin alakası yok canım. Çok turşu suyu içtim turşu yedim vs. Dondurma yedim 😌 Oğlum olacak Allah’ın izniyle.
Sedaerol Mavilianne yediğim tursularin haddi hesabı yok ama bi yandan da aklıma tatlı geliyo koca pastayı yiyorum inşallah oglum olur 😄😄
Rbs111 Sedaerol allah önce sağlık sonra gönlündekini nasib etsin kuzum ben kız istedim eşimde kesin kız diyordu çok istiyordu rabbim gönlümdekini nasib etti . Seninde inşallah önce sağlıklı olsun sonra erkek😍
Mavilianne Sedaerol 4. Aydan sonra tatlıya sarmıştım bende 😂 Herkesin gerçekten çok farklı oluyor bu canını isteme olayı
Gamze5063 Sedaerol insallah gönlüne göre olur canim benimde icimden kiz cok geciyordu öyle hissediyordum ama oglusumada cok sevindim saglikli olsunlarda cinsiyetin bi önemi yok
melolevo Sedaerol yediklerimizle cinsiyetin alakası yok. Kızımda deli gibi tatlı yiyordum. Aslında her şeyi yiyordum. şimdi allah nasip ederse oğlum olacak tuzlu istiyor canım. Turşu da tatlı da yoğurdun suyunu döken ben şimdi bardağa koyup içiyorum. 😂😂 Gerçekten feleğim şaşmış durumda 🤪
ZKopuz Bende baştan beri hep bol salçalı,acılı ,ekşili şeyler yiyorum. Yediğim acı biberin hesabı yok ama oğlum olacak insallah 💙☺️###
mervedinc Sedaerol bende ilk başlarda çok ekşi istiyordum turşu suyu içiyordum tamda gittiğim hastanenin yakınında vardı sonra yavaştan yavaştan tatlıya döndüm herkes kız dedi ama erkek çıktı
Melek31 2 kızım var benim de 7--4 yaşlarında her ikisinin de gebeliklerinde turşu suları turşu bidonlari görünce dibini görmeden bırakmazdım kızlarda her ikisinde de doğuma kadar istifra ettim şimdi 16+6 günlük hamileyim kısmetse bir oğlum olacak 🙏🙏 hiç midem bulanmadi birkere bile kusmadim ilk zamanlar tatlı çok yerdim şimdi ara ara gözümün önünde oldukça yerim şuan bol tuzlu acılı şeyler yemek istiyorum ekşi aklıma gelince tuhaf oluyorum refleks olarak yüzüm eksiyor😅🙏💙🌹 rabbim herkese gonlundekini nasip etsin 🙏🙏
Rabia2019 Sedaerol ben de böyleydim hep ekşi yedim meyve suyu falan tatlıdan resmen tiksindim oğlum olacak eltim de çok ekşi yedi onun da kızı olacak bunun cinsiyetle ilgisi yok canım
Eminegul89 Benim de ilk günlerden itibaren ekşi şeyler çekiyordu canım, tatlıyı çok sevmeme rağmen hiç yüzüne bile bakmadım..ve kızım olcak inşallah ☺️