Benim komsum orda 1 sene önce sezeryan dogum yapti bitane kücük cocugu oldugu icin bende onunla gitim her randevuya doktorun ters ters konusmasi azarlamasini gectim sezeryan dogum da bile kadini azarladi doktor 😡yani o hic memnun kalmadi benimde ilk hamileligim iki kere gitim doktor ne dogru düzgün ultrasonla bakti nede bana bisey diyor anca ben soracam cocuk nasil dedim suyu felan doktorun dedigi durumu iyi olmasa söylerdim herhalde demesi oldu 😍Belgin hanim cok iyi artik hastalari cok oldugu icin randevu bulmak cok zor onda siz yinede bi sansinizi deneyin belki belgin hanimda randevu alabilirsiniz