Karacanelif bence de bir an önce müdahale etmek daha iyi ben 41 i beklemeyi göze almıştım etraftaki insanlar kakasını yer bak kordonu dolanır bak diye diye içime vesvese soktular 40. Haftamın dolduğu gün kontrolde doktor yatış verirse kabul edicem demiştim ki açılma başlamıştı sıramı beklerken gerçi yine suni sancı ve fitilden kaçamadım 🙈🙂 rabbim kolay Doğum nasip etsin 🙏amin.