Kızlar merhaba 40 haftalık gebeyim 15 gün önce nişanım geldi ama hala ne sancı var ne başka bişey doğum kendiliğinden olsun diye elimden gelen herşeyi yaptım ama inatçı kızım gelmedi bugün doktor kontrolum var çatı muayenesi yapıcak dua edin açıklığım olsun bugün doğuma alınıyım bugüne kadar hep normal dedi ama artık sezeryan olucaksada normal olucaksada bugün belli olsun daha fazla bekletmesin sağlıkla kızımı kucağıma alıp öyle çıkıyım hastaneden hamilelerin duası kabul olur banada yer verin dualarınızın arasında 🙏🏻