Seyma0016 ben hep balık etliydim halada kendi tabirimle şişkoyum, eşim inadina zayıf ve uzun aileside öyle genetik onlarda. çok zitiz bu konuda. kayinvalidem çocuğumun herşeyi esimden geliyormuş gibi 3.5 kilo doğdu sonra sönmedi dahada aldi zayıflamadi hep uyudu aglamazdi vs diye konuşuyor aslinda kendisini cok severim ama illa hersey esimdenmis gibi konuşulunca cocuk bana ait değilmiş gibi geliyor