Dlktpl benimde 2 kere düşüğüm oldu biri gelişmediği için aldırdım diğeri ise boş gebelikdi doktorum araştırma yapılması lazım dedi bende genetik araştırma yaptırdım heterızigot taşıyıcılığım varmış benimde bende iğne ve corasprin kullanıyorum büyük ihtimalle sendede pıhtılaşma vardır