Demirleblebi TurkanS bizde aynı durumdayız. 22. Haftamız ve kızımız olacak ama isim seçmek çok zor. İçimize sinen bir isim henüz bulamadık.
OznurC Biryabanci1 ahsen bende istiyorum eğer kızım olursa inşallah hem Kuranda da geçiyor diye biliyorum
Mutlu_anne2 14+2 yiz oğlum olacak insallah Doğaç koyucaz 😊 Kızım var onun adı ise Elif Rana 😊 bi kızım daha olsaydı Efna yada gülendam düşünüyordum. Efnanin anlamı cenneti ki güzel gözlü kız demek 😊
Aysedgrlikrkmz TurkanS bizim d eoğlumuz olacak inşaallah adını Ahmet Kaan koyacaz hepsi adlarıyla yaşasın inşaallah 🥰🙏🏼
Kubraeylul TurkanS Eylül olacak inşallah ❤️ eşimle Eylül ayında evlendik minigimizde Eylül ayında dogacak hatta Bi kaç gün erken gelirse evlilik yıl dönümümüze denk gelecek
Nnurmehmet Kız olursa LİLA erkek olursa UĞUR olacak inşallah 🤰🌸🌸 ALLAHım hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🧡