Kızlar merhaba,
19+2 hamileyim fakat bebeğime dair hala en ufak bir şey bile hissedemiyorum. İlk hamileliğim ondandır belki diyorum ama bu haftaların öncesinde kendi bebeğini hisseden bir çok arkadaşım var. Göbeğim hala yok gibi acaba iç karnım büyük ondan mıdır diyorum. Tecrübeli olan annelerden yorum bekliyorum artık bende bebeğimi hissetmek istiyorum 🙈🙈 Sizce bu durum normal mi kaçıncı haftada hissedebilirim ?