Gunes19 Kızlar günaydın 1yıllık evliyim perdelerimi yıkadım daha önce ama fonlarımı hiç yıkamadım bilmiyorum nasıl yıkanır bilgisi olan vArmı acaba
SemaSalihh Gunes19 Canım ben yünlülerde 40°'de yıkadım ama benimkinlerde püskül var diye hepsini tek tek yıkadım
Mucizem00 Gunes19 bende bugün ilk defa yıkıcam oturma odamdakileri tek tek atıcam makıneye annem kısa programda tıka 30 derece de dedi sende öyle yap canım
07052019 Ben normal perdeleri yıkadığım gibi hassasta yıkıyorum 400 devirde sıktırıp ıslakken asıyorum
07052019 Gunes19 yok hiç ütü sürmedim 3,5 yıldır ne tüllere, ne güneşliğe, ne fona. Islakken asıyorum, o ağırlıkla dümdüz oluyorlar. Yumuşatıcı kokusu da kaybolmuyor hiç öyle olunca.
Badevehande Yarım saatliğe at deviri 600e düşürebilirsin ben ayda 1-2 perdelerimi yıkardım hamile kalmadan önce
sevval55 Bende en düşük sıkmada yıkıyorum canım 30 dakkalıkta zaten fonlarda sadece toz oluyor bide yumoş koksun diye yıkıyorım benimkiler hic kırısık cıkmadı