Kızlar ben orada doğum yaptım çok çok memnun kaldım👌🏻 Hastane ekibi süper hemşireler ebeler size ve ailenize kırk yıllık tanıdıkmış gibi davranıyor. Ameliyat ekibi sizi çok rahatlatıyor. 24 saat kaldım 4 kere oda banyo temizlendi. Sürekli kontrol daha da önemlisi sıcacık ilgilendiler. Tertemz herşeyi. Ben çok memnun ayrıldım. Sadece kuaför ve fotoğrafçıdan pek verim alamadım. Fotoğrafçı asık suratlı kızın tekiydi doğru düzgün resim çekmedi bile. Birde muhasebe herşese farklı fiyat söylüyor siz muhakak ‘sma biz daha azına anlaşmıştık’ diye pazarlık yapın. İnanın 200-300 indiriyorlar