Saat 10:30 da sezeryan doğumum gerçekleşecek Allah’ın izniyle. 2. Oğlumuz dünyaya gelicek inşaAllah. Rabbim sağsağlim çıkmayı nasip etsin bize lütfen dualarınızı esirgemeyin. Anne olmanın bir zorluğunu şimdiden bir kez daha görüyorum bir yanım 2 yaşındaki yavrum da diğer bir yarım da karnımdaki yavrum da İnşaAllah hayırlısıyla kavuşuruz hepbirlikte 🤲😊