6+3 günlük hamileyim 1 saat önce kötü bir kabustan kalktım yanımda eşim yoktu mutfakta kaynanamla oturuyordu . Gittim gelsin diye yanıma tekrar yatak odasına geçtim . Gelmedi sigara bitene kadar bende üzüldüm haliyle ona ihtiyacım vardı çünkü . Sonra geldi gece gündüz başlıcam senin suratına deyip başıma kalktı bende salona geçmek istedim kafama da telefon yedim 😔😔😔 ne olur salondayım şuan ağlıyorum bana dua edin yarın gidiyorum annemlere 😔😔