Kuzum kolay değil bildiğin 7 kas kesiliyorlar parçaların birleşmesi birbirine uyum sağlaması elbet zor oluyor. Bende ilk bebeğimi sezaryen ile yaptım eğilip kalkmamda yürümekte sıkıntı yaşamadım beni zorlayan uzanmak, uzandıktan sonra kalkmaya çalışmak oldu. Bizimkiler ödem için ve ayriyetten süt yapması için suyun içine limon ve dereotu koydular denemeni tavsiye ederim.