Kızlar mediicine hastanesine giden ve dogumla doktorla sorun yaşayan neler yaşadınız. Benm için sorun olanlar nstnın paralı olması, dogumhaneye eş alınmaması, dogum sırasında sadece ve sadece hastane fotocusunun alınması, odalarda masa olmaması 100 tl gbi bir ücretler kiralanması 😱