Alpcnr merhaba bu zamana kadar hep normal istedim doktor sezeryan derse kabul edecektim hayatta isteğe bağlı sezeryan olmam diyenlerdendim ama Suni almak yerine Çarşamba günü isteğe bağlı sezeryan oldum hissetmiyorsun diyenler var ama ben çekiştirmeleri bastırmalarını hepsini hissettim ameliyathane de çok terledim soğuk diyenler vardı hep ben odaya gelince titremeye başladım bugün 3.günüm ve ağırlarım oturup kalkınca oluyor ilk gün zor oluyor ilk kalkış ilk WC filan ama baş ağrım ve dönmem hiç olmadı ve gene olsa gene sezeryan olurdum