Prolaktin değerine baktır canım.. bizde 1 senedir istiyoruz ama maalesef gittiğim doktor, hormon değerlerini es geçmiş...
şuan başka doktora gidiyorum ve ilk olarak prolaktin değerime bakıldı ve yüksek çıktı.. bu da gebe kalmaya engel.. ilaç kullandım geçtiğimiz hafta ve aynı zamanda ovülasyon testi yaptım.. Pazartesi nasip olursa inşallah kan vermeye gideceğim