Busray bende var doktor ilk 3 ay en fazla gün içerisinde 1 saat tutabilirsin dedi 3 aylıkken koyduğumda en fazla 20 dakika duruyordu sonra ağlıyordu her bebek sevmiyor bunu 4 aylıkken sadece yemek yerken koyuyordum başka asla durmuyor içinde şimdi 6 aylık resmen sığmıyor küçük geliyor bence o kadar da önemli değil bi sallanan beşik var böyle salıncak gibi bence o daha mantıklı ama 4 momsa o kadar parayı verip pişman olmayın şahsen bana şimdi sorsalar almazdım