Arassss ewet kesinlikle kız yılı olduğunu bende hep söylüyordum etrafımdakilere😍 hamile kalmadan daha kızım olucak demeye başlamıştım ki Rabbim de yanıltmadı 🙏❤️birde kimi hamile duyduysam hepsi kız 1 tane erkek diyen yok🤔 tabi kız erkek farketmiyor önemli olan sağlık. Ama evin şimdiden heryeri de pembe zehirlenmesi yaşatıyorum herşeyi pembe ki benim hayatımda hiç pembe kıyafetim olmadı sevmezdim 😜 evlat neler yaptırıyor insana 🙏 bizde 20 haftalığız şuan aşımı 19+5te oldum ilk gün oh ağrımıyor bide herkes çok ağrı yapar dedi Die söylenirken şuan kolum kalkmıyor ve çok sızlıyor 2.yi nasıl yaptırım bilmiyorum ☹️ zaten iğneden çok korkarım direk bayılıyorum 😟 allah hepimizin bebeğini sağsağlim bi avazda doğurmaya nasip etsin 🙏