Ipekyuksel canım kaç haftalık gebe olduğun önemli bu konuda.Genelde ilk 4 ay ne şekilde yattığının pek önemi olmuyor,ben yüzüstü dahi uyuyordum 😊 sonra ki aylarda istesen de zaten sırt üstü yatamayacak pozisyona geliyorsun.O yüzden dert etme,yatabildiğin zamana kadar istediğin şekilde uyuyabilirsin