Merhaba 22+3 haftalık gebeyim ayrıntılı ultrason yaptırdım ve bebeğimin beyninde sisterna magna ölçümünün 7 olduğu soylendi en normali 4 ve 5 arasındaymış sanırım 10mm kadar da normal miş ama artabiliyormuş çok endişeleniyorum doğuma kadar artarmı diye.aynı durumda olan arkadaşlarımız var mı