inancbaykara SUYU AZ AZ GELEN VAR MI? BENIMKI GALIBA 3 DEFA YEMEK KASIGI KADAR AZ GELDI HİSSETTİM YANI BOYLE BIRSEY OLABILIR MI?
sinemsinem1 https://www.google.com/amp/s/m.sabah.com.tr/bebegimvebiz/hamilelik/2019/02/20/hamilelikte-suyun-gelmesi-nasil-anlasilir-dogum-ne-zaman-baslar/amp Bilgim yok ama umarım yardımcı olur
Melihatuna Benim ilk gebeliğim de olmuştu canım ama daha erken haftalarda 20. Haftada falan sanırsam doktor bi sıkıntı olmadığını söylemişti ama senin haftan ileride doktorun daha doğru bilgi verir Emin’im
Leylak83 Bende 39 +3 deyim doktorum su veya kanama olursa hemen hastaneye gel demisti... yani bence hastaneye git... gebelik okulumda da öyle dendi .... tek başına sancı varsa evde çekebileceğini ama şu veya kanama olursa mutlaka hastaneye gidilmesi gerek