Dün akşam mantar için olan bi fitil kullandım doktor vermişti. Gyno lomexin adı. Bu akşam şeffaf akıntı geldi önce. Daha önce hiç gelmemişti. Şeffaf olunca çok üzerinde durmadım ama azönce tekrar wc ye gittiğimde bu sefer aynı şeffaf akıntının içinde ip gibi bi kan vardı. Sabah doktora giidcem inşallah ama daha önce başına gelen var mı. İnternette şeffaf akıntı Doğum başlangıcı diyo. Ben henüz 13. Haftadayım:((((