Güzel Hamişler sakın sırt üstü yatmayın 12 haftadan sonra.Rahminiz aorta damarına ağırlık yapıp kan dolaşımını engelliyor.Ve sonuçta bebek yeteri kadar oksijen alamıyor ve sizin tansiyonunuz düşüyor.Sakın yatmayın alıştırın kendinizi buna.Sırt üstü yatarken bebeğin haraketleri çoğalıyor diye sevinmeyin.Bebeyin canı acıdığı için çırpınıyor aslında.Bende inanmıyordum doktorum söylediğinde ve ultrasonda hemde renklisinde gördüm nasıl çırpındığını ve yüz ifadesini.Bunun sonucunda çovukta hipoksi ola biliyormuş.Resmen ağladım çocuğma bunu yaşatdığım için.Size tavsiyem bilmeyenlerede söyleyin.Sol tarafda yatmak daha sağlıklıdır bebek için,sağda ola bilir aslında.Ama sakın sırt üstü olmaz.Lütfen bilmeyenlere paylaşın.