Özel hastanelerde sancı geldiğinde ig'de görüyorum hep o anda plates yapıyorlar. Acaba devlet hastanesinde izin veriyorlar mı. Sonuçta saçımızı tek başımıza çekicez. Özel muamele olmayacak. Bari kendi kendimize uğraşalım. Devlette böyle bir şey gören var mı