Semre42 Merhaba arkadaslar ben 34. Haftamdayim agustos sonu dedi doktorum dogum icin insallah. Benim bu aralar cok sık olmasada vajinama bi agri mi desem kasılma mi bsey oluyor ozellikle sag tarafina benim gibi bu durumu yasayanlar var mi ?
R_Arslan Semre42 bende 36 haftaligim vajinal agrim var suan hafiften ay bi korkuyorum ki surekli dogurcak miyim endişesi.37.haftaya gelsem rahatlicam😂
Mom72626 Semre42 canım benim de öyle yatakta dönerken sağa sola ya da uzun süre oturduğumda öyle oluyor kasık tarafımda ağrı oluyor zor oluyor. 🥺🙄 ve şu sıralar sırt ağrım başladı 🥺
Buseler Semre42 aynı ben sadece Sağ taraf ama bu gidişimde doktora söylicem çünkü dinlenince geçmiyor
Semre42 Mom72626 aynen bende de oyle korkmaya basladm erken dogum belirtisi falan degildir insallah doktor randevuma 2 hafta var daha sorcam siz sordunuz mu ?
Semre42 Buseler evet bnde de oyle sadce sag taraf yatakta bi yandan bi yana donerken de agriyor dokyora gtmeme 2 hafta var senin erken ise gittiginde bana yazar miain ne dicek merak ediyorm
Mom72626 Semre42 ptesi günü nstye bağlanacağım canım gittiğim de soracağım. Zaten sancı varsa çıkar nst de
Aybarsdestan 34 haftalık olduk bugun bizde 1 hafta ince 2 cm acılmam vardı erken dogum dediler suan agrı dan ölüyorum kokuyorm gelecek die vajınam sankı cıkarcak girip cıkan bı agrı
Semre42 Aybarsdestan bana da agri geliyor belime de vuruyor ama oyle cok asiri bi agri degil acilma falan yoktur insallah ya 🙄
Pinar9001 Aybarsdestan ben de 34 teyim.Bu gün garip hissediyorum.Vajinamda farklı bir hareket hissettim sonrasında bebiş hiç durmadı hala hareket halinde 4-5 saattir biraz duruyor gibi oluyor ama sonra ordan oraya hareket ediyor bazen genleşiyor gibi oluyor.Umarım bi sorun yoktur:(
Frida-kahlo 36 hafta oldum.bende ne 34de,ne de şimdi bir değişiklik olmadı.ağrı yada sancılar yok.hamile olduğumu unutuyorum göbeğim olmasa☺️ Sadece 35den beri uykum çok geliyor, yorgunluk değil uyku sadece.
Mom72626 Semre42 sancı fln yok canım. Sancılar 11-15 gibi çıktı onlarda sancı değil. Ama bel ağrısı Kaşık ağrısıyla gitmiştim bugün kesin çıkar diye bekliyordum. Bebek büyüdüğü için ağrılarım oluyormuş. 10 gün sonra bir daha kontrol var
Semre42 Mom72626 anladim benimde oyle olcak o zaman buyuk ihtimal cok bel agrim var bazen de asagidan bi kasilma oluyor kisa sureli ama nefesimi kesiyor bi anlik agri 🙄 Rabbim yardimcimiz olsn