seyma281015 MerveSinan bana yapmışlardı. Ama aynı hastanede eltime yapmamışlar. Hatta kakasını yapmış sancı esnasında müsade etmişler🤭
Oglusannesii MerveSinan bencede o an bende çok çekinirim ga çıkarsa diye stajda bi arkadaşıma sordum o devlette yapmıştı lavman yapılmıyormuş ya gelirse dedim gelsin ebe siliyor atıyor zaten çok az geliyor gelsede dedi 🤦🏻♀️
Oglusannesii MerveSinan ben agustosun başında kontorole gideceğim kesi işini soracagım herkese atılıyoe mh diye ama bunj soramam sanırım 🤭