fadimelif 19 haftalık gebeyim sol tarafımdan çok sağ tarafıma yatıyorum bebeğim için sıkıntı olur mu? Sola yatınca hafif hafif ağrılarım oluyor. Doktor muaynem bayramdan sonra. Bu konuda bilginiz var mı?
sevval55 fadimelif bende gece cok değişiyorum yön yaa bende yüzüstü uyurum hep ama öyle uyuyunca kasıklarım cok agrıyor zor alıstım sol yanıma yatmaya
Oflu61 fadimelif yüz üstü ve sırt üstü yatmak dışında hangi pozisyonda rahatsanız yatabilirsiniz doktorum öyle demişti
Oglusannesii fadimelif ya rahat rahat yatın zaten 30 dan sonra uyku haram oluyor tadını çıkarın ben 30 a kadar yüzüstü uyudum
fadimelif sevval55 normalde bende yüz üstü yatıyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra hep yan yattım.
fadimelif Oflu61 doktoruma daha yatış hakkında konuşmadık. Bayramdan sonra randevum. Genelde sol tarafıma yatmaya çalışıyorum ama sağda buluyorum kendimi
Fatmaacar Oglusannesii kesinlikle 31 haftaya kadar yüzüstü uyudum suan 36 haftayım gram uyku uyuyamıyorum 😏
Oglusannesii Fatmaacar aynennn bende ama pozisyondan çok çatı agrısından bende 36 yım hele bugün sağa dönüyorum çaaat diye bir ses sola dönüyorum aynı dönmek işkence resmen gecede sırtüstü uyumayın çocuk çok kötü oluyor postunu okudum aman sırtüsü geldikçe hemen döndüm mahvoldu gecem 😂