Kızlar bugün kınaya gittim öyle bir ses var ki içerde organlarımı titretiyor resmen. Yaklaşık bi 20dk içeride kaldım ama bebeğime inanılmaz rahatsızlık verdi diye korktum. İnternetten de bakınca anne karnında işitme bozukluğu sebebiyeti diyince. 120 desibelden kesin daha fazlaydı o ses. Korkuyorum kızıma zarar geldi diye. Başına hiç böyle bişi gelen var mı?