İyi akşaamlar bayanlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Ben bir aydır bebek istiyorum öyle yumurtlama dönemi vs hiç takip etmedim bilmiyorum ama hemen hemen hergün neredeyse ilişki yaşadık normal de dün ve bugün adet olmam gerekiyordu fakat gecikti normal de hiç gecikmez günü saati hep bellidir test yaptım negatif çıkıyo daha sonradan pozitif olma ihtimali var mı sizce yoksa umudumu kesmelimiyim sadece kasıklarıma biri sürekli iğneler batırıyormuş gibi oda psikolojik mi acaba