1987gokce MakbuleSarolu kişiden kişiye değişen birsey bu. Ben 7 haftalikken hem kalp atışını duymuştum bazıları 10. Haftada duyabiliyor endişe etme dinlen güzel Beslen stres yapma 😊
CiaoBella MakbuleSarolu ben 5 haftalıkken karından baktırdım gözükmedi kese altıncı haftada vajinal ultrasonda anca gözüktü😊
Vuslaaatt Bende yeni hamileyim daha kese görünmedi vajinal ultrason da 5 haftalıkken karından 6 haftalıkken izleniyormuş 🙂
SevdaKurudere Beş haftalık bugün keseyi gördük fakat kesenin şekli biraz uzundu biraz yuvarlak olması gerek dedi ağır kaldırma dinlen dedi düşük tehlikesi oluyor galiba
Yarenserkan MakbuleSarolu benimle aynisin 4 hafta 6/gün ama bizde goremedik daha senin De sancin oluyor mu ? senin hamileliğin nasıl
SevdaKurudere İnşallah bi sıkıntı olmaz 10 gün sonra tekrar gidicem iki gebeliğimde 7 haftada duyduk kalp atışlarını kafama takıldı dr öyle diyince
Deletedmom19 Hı pardon haftalıksın 🤗 bol bol dinlen canım ben hep yattım hala öyleyim şuan en önemli şey onun iyi olması sen eşinden geleni yap inş herşey iyi devam eder
MakbuleSarolu Yarenserkan evet ara ara sancım oluyor normal mi ben de korkuyorum ölenolınca yerleşiyor diyorlar ama
CiaoBella MakbuleSarolu yok canım ben yaptırdım hem simir testi için de örnek aldı doktorum hatta düşük riski var mı tespit için gerekli bile. Acıtan bir işlem değil zaten bebeğe ilişmiyorlar. Bir kere yapıyor bi daha hep karından
Melegimveben MakbuleSarolu 4 haftalıkken alttan bakılarak göründü canım 6+3 te karnımdan bakılarak bebeğimde göründü kalp atışıda duyuldu 🙏🏻