Benim de ikili test zamanım şu anda ve kesinlikle yaptırmayı düşünmüyorum. Bu bebek her ne olursa olsun rabbimin emaneti kafa karıştırıp strese girmeye gerek görmedik eşimle. Çıkan sonuç sadece bir olasılık payı ve her zaman doğruyu yansıtmıyor. Pişman değiliz:) bu testlerde down sendromlu denilip sapasağlam dünyaya gelen bebekleri gördükce hiç üzülmeye kafa karıştrmaya gerek duymadık.