Yesimeliz Bu siralar iyice hassaslastim sanirim aslinda oda yapma dusuncem yoktu park yatagini da bi arkadasim verdi cok temiz yanima koyucam. Esyalari icin bi sifonyer alirim die dusundum. Hali avize tmm. Biraz dolasinca magazalari odalar icimi sizlatti cok istedim yapmak. Esime soledim sıkısacak annem biraz destek olacak bugun kayinvalidem onu yaparsam taki takamam dedi iyice moralim sifir oldu. Tamam dedim kalsin. 500 liraya bi sifonyer alir koyarim odasi olmayacak daha kizimin. 😥😥😥 Sizler neler yaptiniz? Hersey maddiyata bakiyor maalesef..
Minikuzum Yesimeliz aman kuzum dert ettin seye bak ona kalirsa bnm cocugumun hiç biseyi olmadı birak dolabi bi besik dahi alamadik ilk gebelimdi bide eşim isten cikmisti maddi sıkıntımız vardi hic birsey alamadim hep ordan burdan gelenlerle idare ettim hic üzme bile kendini saglikla dogsun rabbim rizkini verir
Nur___ Yesimeliz beşik bile almadım bacı daha, ne odası, çocuk bi az büyüdün oda olur, ne takıyorsun, daha uzun süre kullanacağı kullanışlıdır şeyler alırsın zamanla önce bi sağlıkla doğsunda 🌼
Tubiorc Yesimeliz aynen öyle canım bende şuan yapamıcam maddiyat açısından bende ilk çocuğum olduğu için yapmak istiyordum ama küçük sepet beşik alıp şifonyer yada elbise dolabı alıp yatak odasının yanına koyacam biraz büyüyünce boş bir odam var evde oraya yaparım artık
miniknokta Yesimeliz takı şart değilse aslında bebeğin odasının güzelce düzenlenmesi daha iyi olmaz mı annesi ☺️ İçine sinen şeyleri seçersin, güzel bir odası olur böylece 🤗
Yesimeliz Minikuzum amin ins yavrum hepimizinkini. Cok zor oldu kizim tup bebek. Tedavisine de altinlarimi bozdum hicbirsey kalmadi.
Yesimeliz miniknokta bazen hic istedigin gibi olmuyor yavrum aileler herseye hem muhalif hem onlar nasi isterse. Onu da dusundum ama bu sefer kayinvaliden bisi takmadi mi diyecekler. Biliyorum ben duyacaklarimi.
Kelebegimmm Hiçbişey yapmadım hiç üzülmüyorumda😃sağ salim doğsunda gerisi ufak ufak hall olur.sizinde tek derdiniz bu olsun🤗
Sevdakyr Yesimeliz ay yaptığınız kendinize sıkıntı sadece. Bizim de bir odamız olmayacak hiç dert değil, çok şükür Allah bize bir evlat nasip etti ya sağlık olsunde hiç önemi yok. Sizde böyle düşünüp kendinizi rahatlatın bence.
Brcum10 Yesimeliz cnm hiç üzülme bence gerek yok 1-2 yaşına kadar bekle. Bende yapacaktım ancak evim 2+1 ve iki odamda da oturma grubum var yani birini hiç kullanmadım onları atmak istemediğim için yapmıcam. ama bi kaç sene sonra yaparım. Kaynatam eltime 8000 e almış bebek odası şimdi o yaptırdı diye ben de mi yaptırayım gerek yok yapacağı varsa 2 sene sonra da alır(hiç sanmıyorum da çünkü her eşyam için öyle demişlerdi evlenirken bende önemli değil dedim ki şuan herşeyimi kendim aldım) çalışıyorum çocuğuma oda mı alamıycam alırım allah sağlık versin ama hak yemiş oluyor işte büyükler o da beni ilgilendirmez
Yesimeliz Brcum10 benimkilerde ole biliomusin sunu yapicaz bunu yapicaz die atti tuttu gorumcem ozellikle basindan beri. Sadece kiyafet alip cekildi bi kenara. Sanki kiyafetle is cozuluyor.
Gamzmer Yesimeliz üzülmeyin o gelmiş rızkıda kısmeti de gelir, odaları olsa nolacak ki yanımızda yatacaklar ☺️
miniknokta Yesimeliz o da doğru aslında dış faktörler de var. Olsun zaman geçtikçe takılan takılar ve paralarla ufak ufak yaparsınız benim arkadaşlarım öyle yaptı mesela ☺️
MrsAkkurt Ben kendi genç kızken babamın evinde kullandığım dolapla sifonyeri alıp çocuk odasına koydum birde beşik aldım sadece hiç dert etme üzme kendini olmadı mı olmuyor yapicak birşey yok Rabbim başka dert vermesin sağlıklı sıhhatli doğsun büyüsünler de varsın odaları olmayı versin. Allah izin verirse ilerleyen zamanlarda yaparsin eline gecince biseyler inşallah 🤲🏻
Brcum10 Yesimeliz işte o nedenle kimseden birşey bekleme kimseye de minnet eyleme cnm. Zamanı gelince hepsini söylersin yüzlerine . Hem kimseden birşey beklemezsen kimsenin de senden birşey istemeye yüzü olmaz. Birşey yapmamış ki neye yüzü olcak.
Sltnzlm Yesimeliz canım sıkma canını hepsi geçer kızımda oda yapamadım oturma odamı kullandığım için şimdi ikinci gebeyim anca nasip oldu kızıma 2. Bahane ederek kızıma oda yapacaz oturma odasına yapacak bişey yok diğer türlü olmuyor 1 çocukla idare ediyorduk 2. De olunca mecbur oldu kızçeme oda yapacam ilerde kardeşiyle kullanacak 🦋
defne55 Yesimeliz öyle şeyler için kafanı yorup bebeğinide üzme canım bende maddi konular yüzünden yapamadim olsun zamanı gelince yaparız yeterki bebeklerimiz iyi olsum hiç üzülme 😘
Hilall2610 Bitek beşik aldım oda alsam bu öocuk büyüdüğünde ya kaldırıp atmam lazım koyavak yerde olmazsa cok derdi var en azından beşiğini kaldırıp genö odası felan yaparım taktıgın seye bak nolcak😬
sevval55 Yesimeliz olsun bebegim hic uzulme zaten hemen yatamicak o odasına gecene kadar allah büyük yaparsınız bi oda🙏🏻
hohomoromu Yesimeliz canım ilk bebegmde bende oyle yaptım park besık sifonyer 2. Oldu sadce besik aldık ☺ bende isterim oda yapmak ama evimiz musait değil 2+1 bırı 2 bucuk yasında bırı 3 bucuk aylık besıklerle aynı odada yatıyorz hep beraber ev degıstırme planmz var maddi olark 2 iş yapmamak için ev degıströeyı beklıyorm direk genc odası alcam bebr ya da cock odası almıcam tek derdın bu olsun bosver maddi imkanınz ne zamn el vernce bebiş biraz buyuynce muhakk yapılcak sağlıklı olsun hersey yolunda olsun da bebdk odası olmasa da olur 👍