Meraba arkadaşlar bişey danişcaktim size ben 36 haftalik hamileyimm kontrollere gittiğimde doktorum bebeğin daha dönmedigini söyledi 37. Haftanda gel dönmezse sezeryan için gün verceģini belirtti benim gönlüm normal doğumdan yana ilk gebeliğim çok tecrübesizim sizce bu saatten sonra bebeğin dönme ihtimali varmıdır yoksa gittiğimde dönmezse sezeryan için gün vericek sezeryan olayım mi kendi sancı mı mi beklim kararsız kaldım